با هنر روح خود را التیام بخشید

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

لوگو


لوگو چیست ؟ اولین و موثرترین قدم برای معرفی یک برند می باشد ، که سایر پروسه های هویت سازی یک برند مثل بسته بندی ، طراحی کارت ویزیت ، لیبل و ... را تحت تاثیر خود قرار می دهد . هدف اصلی از داشتن لوگو چیست ؟ چرا تجارت ما احتیاج به یک لوگو با طراحی حرفه ای دارد ؟ یک پاسخ ساده : یک لوگو با طراحی حرفه ای توجهات را جلب می کند و اثری ماندگار روی ذهن مردم دارد . برای مثال ، به لوگوی نایک ، شرکت مشهور کفش های ورزشی نگاه کنید . هنگامی که شما لوگوی تیک را می بینید ، به سرعت می فهمید که این متعلق به نایک است . یک مثال معروف دیگر YaHoo! است. مثال های بسیاری میتوان شمرد که شما احتمالا هر روز می بینید و بدون شک قدرتی که یک لوگو برای یک برند ، شخص یا شرکت را دارد همه تحسین می کنند. 

اگر شما هم مایلید که یک لوگوی منحصر به فرد داشته باشید همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید :


www.instagram.com/nabzeghalam/

logo

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bal dash

تفاوت طراحی و سیاه قلم


تکنیکهای اصولی طراحی با کمک اندازه گیری نسبتهای یک چهره بدون استفاده از روشهای کپی کردن را طراحی چهره می نامند. تکنیک سایه پردازی یک چهره با کمک کنته و پودر زغال و… که طرح اولیه آن قبلا کشیده شده را سیاه قلم می نامند. قبل از آموزش سیاه قلم و تکنیکهای دیگر رنگی یادگیری اصول و تکنیکهای طراحی با مداد بسیار مهم است و پایه شروع کار برای دیگر تکنیکها است. در طراحی با مداد از جنس گرافیت استفاده میشود که به نسبت زغال سخت تر و تیرگی کمتر دارد و اگر برای ایجاد تیرگی روی کاغذ فشار داده شود اثر براقی آن دیده می شود. زغال بافت مخملی و نرمتر و تیرگی بسیار بیشتری دارد.


برای این که نقاشی های جذاب ببینید و نکات مفیدی درباره ی نقاشی یاد بگیرید روی لینک زیر کلیک کنید :

www.instagram.com/nabzeghalam/


siyahghlm

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bal dash

سفارش طراحی لوگو


لوگو باید انعکاس موضوع اصلی و اهداف یک شرکت ، محصول و یا یک شخص باشد که سبب به رسمیت شناخته شدن و شناسایی آن شرکت یا محصول یا نام و حرفه ی شخص شود . شما تا به حال هیچ برند بزرگی را بدون لوگو دیده اید ؟ خیر . چون یک لوگو تاثیر بسزایی بر درک مشتری از برند دارد . لوگو اولین قدم برای برند شدن است . شما هم اگر مایلید یک لوگوی متمایز داشته باشید روی لینک زیر کلیک کنید :


www.instagram.com/nabzeghalam/


logomeys

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bal dash

آموزش نقاشی سیاه قلم


در دوره آموزش طراحی سیاه قلم هنرجویان نحوه درست گرفتن قلم در دست را یاد می گیرند. برای آموزش طراحی سیاه قلم و استفاده از اشکال ساده و درک قدم به قدم تمامی تناسب چهره از کوچک ترین نکات تا کامل ترین تناسب آشنا می شوند. حتی با دقیق ترین جزئیات تناسبات و فرم دهی های استاندارد چهره آشنا می شوند. سپس با سایه زنی تک تک اجزا چهره به صورت جدا جدا و از همه ضروری تر با جزئیات به طور مثال مردمک چشم گرفته تا مهم ترین حجم پردازی ها مانند حجم استخوان وسط چشم و ابرو، حجم پلک ها و طراحی حس کروی بر روی بینی مثل استخوان بینی شروع می شود . برای کسب اطلاعات بیشتر و دانستن نکات مفید در خصوص نقاشی سیاه قلم روی لینک زیر کلیک کنید :


www.instagram.com/nabzeghalam/



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bal dash

ابزار نقاشی سیاه قلم چیست


ابزار رایج و وسایل مورد نیاز سیاه قلم به شرح زیر است :


قلم مو

مداد کنته

زغال

پاک کن

محو کن

تورتیلون

کاغذ پوستی

مقوای طراحی

کاتر

پالت تخم مرغی

کف دریا

تخته شاسی

چسب کاغذی

سمباده

مداد تراش

پنبه


برای دانستن همه چیز درباره نقاشی سیاه قلم روی لینک زیر کلیک کنید :


www.instagram.com/nabzeghalam/



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bal dash

مفهوم لوگو


لوگو یک نشانه گرافیکی است که برند شما را از رقبای شما متمایز می‌کند و اغلب در نگاه اول تاثیر بسزایی در درک و احساس مشتری از شرکت و همچنین تصمیم‌گیری او برای خریداری محصول آن شرکت دارد . لوگو باید در نهایت زیبایی ساده باشد چون پیچیدگی لوگو باعث سردرگمی مخاطب می شود . لوگو را میتوان بر اساس استفاده به سه گروه استفاده از تصویر ، استفاده از نوشتار و ترکیب نوشتار و تصویر تقسیم کرد .


اگر مایلید صاحب یک لوگوی منحصر بفرد باشید روی لینک زیر کلیک کنید :


www.instagram.com/nabzeghalam/


logomeyslogonjmlogobavi

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bal dash

مداد و گرافیت


مداد از پر کاربردترین و در عین حال ارزان ترین و متنوع ترین ابزار های طراحی به شمار می رود. علاوه بر مداد های روکش چوبی قدیمی، انواع متنوعی از مداد ها وجود دارد، گرافیت یا اتود (با نوک های ظریف و ضخیم)، مداد های شمعی، لیتوگرافی، حلال در آب، مداد های تخت و صاف نجاری یا اتودهای (میکرو) خیلی ظریف که در مداد نوکی استفاده می شود. گرافیت ها در مقیاس کاهشی از 9H (سخت ترین مغز مداد) تا H، و در مقیاس افزایشی از B تا 6B (نرم ترین مغز مداد) درجه بندی می شوند. مداد HB در درجه  متوسط قرار دارند که نه سخت هستند و نه نرم. مغز مدادهای سخت که مدادهای تکنیکی نامیده می شوند برای رسم خطوط کمرنگ، تمیز و یکدست در کار استفاده می شوند در حالی که مدادهای نرم که مدادهای هنری نامیده می شوند برای سطوح پررنگ در کار به کار می روند. سایه های خیلی تیره را می توان با اعمال فشار بیشتر بر مغز مداد یا ترسیم خطوط پیوسته و زاویه دار (هاشور ضربدری) ایجاد کرد. سایه روشن ها را می توان با نوک انگشت، یک تکه پنبه یا محوکن با هم ترکیب کرد.


برای فراگیری نکات آموزشی بیشتر ، عضو کانال تلگرام ما شوید . برای این کار روی لینک زیر کلیک کنید :


https://t.me/pulsepen


مداد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bal dash

آموزش نقاشی از راه دور


برای آموزش و یادگیری هر چیزی دیگر نیاز به حضور در محیط آموزشی ندارید چون اینترنت دنیا را به یک دانشگاه بزرگ تبدیل کرده است و می توانید به صورت آنلاین در هر زمینه ای تعلیم ببینید . ما آماده ایم تا از راه دور تجربیات خود را برای تمامی هنرجویان عزیز در تمام نقاط ایران به اشتراک بگذاریم . پس نگران مسافت و دور بودن مسیر نباشید و برای فراگیری طراحی و نقاشی با آموزش از راه دور با ما همراه باشید .


برای دیدن آموزش های طراحی و نقاشی فقط کافیست روی لینک زیر کلیک کنید تا عضو کانال تلگرام ما شوید :


https://t.me/pulsepen


آموزش نقاشی از راه دور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bal dash